10 Februari 2011

keding kering


khairel amin & shara mira 
ni akak tira dan yang sebelah tu abang amin sepatut nye tira pangil abang amin
tapi tira dah biase pangil KEDING N KERING hah... sebap ape tira pangil die kering sebap die 
ni kecil je orang nye tak besar mane pun tapi jangan cakap, kering - kering ni pun kuat juge die ni baik orang nye, tira cakap ape-ape pun die masuk ok la kate kan..tapi die ni pemalu orang nye dah macam perempuan pulak haha ...


thank you bloggie . leave a comment

Tiada ulasan:

Catat Ulasan