10 Februari 2011

cerita saya dan kawan-kawan

ni tira dan wany haha mase ni pergi memekak kat danau kote biasa la orang baru dapat gaji kot..
mase ni rase macam tak bast sebab pergi dengan orang yang tak satu kepale.tahu nak cepat je kelam kabut betul.mase ni tira pergi time merdeka huh ramai gile orang tira pergi pukul 12 malam balik pukul 6 pagi yang lame tu sebab pergi memekak.time ni tira enjoy haha kalau boleh hari-hari mau keluar memang tak reti penat dah keje 12 jam huh, keje dah tak dapat duduk memang penat tapi di sebab kan nak cari rezeki penat macam mane pun kene tahan la,em keje semua penat mane tak penat  kan kawan2?


thank you bloggie . leave a comment

Tiada ulasan:

Catat Ulasan